اطلاعیه و اخبار, همه مقالات

بازدید استاندار محترم خراسان رضوی از شرکت دانش بنیان مه سازان

bazdid

شرکت دانش بنیان مه سازان با یاری خدای متعال و تکیه بر دانش فنی متخصصان توانسته بخش اعظمی از نیازهای صنعت برق کشور را تامین نماید.
مفتخریم که تمامی محصولات در این شرکت دانش بنیان صددرصد ایرانی با بهترین متریال ها تولید شده و در بازار ارائه شده است.

بازدید استاندار محترم خراسان رضوی از شرکت دانش بنیان مه سازان امروز مورخ ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲ جناب آقای سردار نظری به همراه دیگر مسئولین استانی از شرکت صنایع روشنایی مه سازان بازدید کردند.

دراین بازدید استاندار خراسان با اشاره به اینکه شرکت مه سازان  را قطبی تعین کننده درصنعت روشنایی نامیدند،اظهار کردند:
فائق آمدن بر قاچاق کالا در حوزه روشنایی هم برای ما و هم تولیدکنندگان اهمیت دارد لذا تولید بالا و با کیفیت و اشباع بازار تا حد قابل توجهی میتواند توجهات را به کالای ایرانی جذب کند ایشان در ادامه اظهار کردند:
راه اندازی خطوط تولید که نمونه بارز آن بهره برداری ازخط تولید سرپیچ لامپ دراین مجموعه میباشد،  به ما کمک می کند پاسخگوی نیازهای داخلی باشیم و امروز شرکت مه سازان به خوبی توانسته دراین امر مهم موفق باشد.

دراین دیدار که با محوریت مباحث اقتصادی  صورت گرفت جناب استانداربیان داشتند حل مشکلات تولید  با ظرفیت های استان امکان پذیر است و این مسئله نیازمند ارتباط بین بخشی است. ایشان حمایت هدفمند خود را از تولیدات محصولات روشنایی مه سازان بواسطه بهینه سازی مصرف برق اعلام نمودند.

در این بازدید جناب اقای چمندی معاون اقتصادی استاندار ، جناب اقای داوری فرماندار محترم استان خراسان رضوی، جناب آقای خزایی وجناب‌آقای دکتر بهزاد معاون اداره صمت خراسان رضوی، جناب‌آقای دکتر ابراهیمی رییس خانه صمت خراسان رضوی مدیرکل شهرک صنعتی خراسان رضوی مدیرکل پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی ، استاندار محترم را همراهی کردند.

امید است با یاری مسئولین محترم و همچنین توان فنی خود گامی بلند در جهت توسعه روشنایی کشور برداریم. همچنین این خبر در خبر گذاری های ملی فارس و صدا سیما اطلاع رسانی شده است که می توانید از این لینک پوشش این خبر را مشاهده بفرمایید.

مه سازان پیشرو در صنعت روشنایی کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *